levox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum gecmiş olsun sigara nargile vs kullanıyor musun
Teşekkürler, sanırım tansiyonum yüksek çıkamadan 1-2 gün önce nargile kullanmıştım, sigara ise kullanmıyorum ☺️