KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tansiyondan ziyade şeker probleminiz olabilir. Şeker testi yaptırın geçmiş olsun. ALLAH Acil Şifa Versin.
Teşekkürler hocam, kan tahlili yapınca şekerimin de olmadığını belirtmişti doktorum