Asla olmayacak tarzında konuşuluyordu eyt bildiğimiz gibi bugün eyt artık yaş sınırı kalmadı

Sıra ötv'de ne dersiniz? ötv ye seçime yakın indirim gelir mi? Bugün ki olaydan sonra bence gelecek bu benim düşüncem çünkü emekliyi düşünen gençleride mecbur düşünmesi gereklidir değil mi sizin düşünceleriniz nedir?