Arkadaşlar yöntem çok basit anlatıyorum. Twitterda nvidestek sayfasını etiket atıp acileyetinizin olduğunu söyleyerek bir tweet atıyorsunuz kendileri size dmden dönüp tc istiyorlar 1 gün içinde pasaportu basıyorlar.