Hocam ekran da tuş varsa eğer ekranı bir oynayın kendi pcimde rampage monitör var bazen parlaklık düşüğe alıyorum , bekleme modundan falan çıkarken görüntü gelmiyor.
Monitörden parlaklık değiştiriyorum çalışıyor deneyin derim bir.