ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtilal oyununu da koleksiyonunuza katın hocam 😂

Lego ve futbolcu figür koleksiyonu yapıyorum
Evet o da aklımda. Güncellenmiş sürümü için gayet iyi diyorlar.