Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam oturdugunuz bölgede kiralar ne civarda? asgarinin 8.5 olduğu ülkede 3.5 kira malumunuz pek bir şey etmiyor artık. mal sahipleri de kendilerini hepten s*lak yerine koyamaz maalesef. sizin eviniz olsa, asgariye %100 zam, enflasyonun %100 oldugu yerde bence siz de %25 zam yapmazsınız. oturdugunuz bölgede kiralar min. 4-5 ise sizden 3.5 istiyorsa verin gitsin. ha yok bölgede kiralar 3 civarıysa daha az olmalı bence de. bilgim yok ancak geçen sene de zam yapmamıstır herhalde cünkü 1.3'e geçen sene nerede ev vardı. yok cidden problem yaşayacaksanız umarım çıkartabilir çünkü enflasyonun, asgari ücretin 8.5 olduğu yerde, paranın bi gece %50 eridigi ülkede mal sahibine böyle bir ambargo koymak "hak" değil benim açımdan. tüm bu problemleri malda hakkı olan insanlara devletin kısıtlamasıyla yıkarak onlardan bi kısmını çıkartmak hak değil. tabi sonuç olarak kanun ne derse o, ben sadece işin etik kısmındaym. mesela enflasyonun %10 olduğu bi ortamda, kiraya %100 zam yapmakta etik olmazdı o zaman da onu savunurdum ancak şu an tam tersi bir durum mevcut. her neyse hayırlısı olsun ikinizin de hakkında.