Verilen tepkiler anlık tepki olarak kalıyor diye düşünüyorum. Bunca karmaşanın içerisinde bunca zammın içerisinde şaşırmamak gerekir. Pahalı mı? Evet gerçekten pahalı ama burası enflasyonlar ve zamlar ülkesi. Hakkınızda hayırlısı olsun.