Saolun hocam tavsiyeleriniz için. Ama şunu anlamıyorum, daha tarih 01.01.2023 tarihine gelmedi. Ben gidip noterde bu evrağı bugün 28.12.2022 tarihinde aslı gibidir yaptırdığımda, bunu nasıl 01.01.2023 de imzaladığıma mahkemeyi ikna edebilir?
Şuan evsahibinden bir ses yok, istediği zammı yapmadım. Bu evrağa güvendiğini düşündüğüm için bi şekilde mahkeme süreci olursa ispatlayabileyim istiyorum bu evrağı belirtilen tarihte imzalamadığımı.
Evrakın aslı sende ise yırtıp atsana zaten ne diye dert ediniyorsun.