yapacağınız herhangi bir şey yok, o evrağı alıp yırtmadığınız sürece geçerlidir.
dip not: az önce ev sahibim ile kira artışı üzerine konuştuk. elimde sözleşme var. tahliye evrağı yok.
- ev sahibi : %200 zam yapalım (1500 istedi)
- mümkün değil, bunu konuşmaya bile gerek yok. (sözleşmeyi ve attığı imzayı gösterdim)
- ev boş kalsın o zaman.
- ben çıktıktan sonra boş kalabilir. çıkmayı da düşünmüyorum.
- her şeyin fiyatı aşırı arttı, kira çok düşük kaldı.
- benim de masraflarım arttı
yasal olarak yapacağınız sınır var. buna rağmen sizde haklısınız. ancak ben ödeyemedikten sonra kira 2k olsa ne olur.
sizde haklı olduğunuz için orta yolu bulalım.
- ev sahibi: orta yolu bulalım 1000 tl olsun (%100)
- ben kiranın tutarına bakmıyorum, yapılan zam oranına bakıyorum. yüm giderlerim %200 artarsa zate bu kirayı da ödeyemem. %100 oranını şartlardan dolayı kabul ediyorum. iş aksi olursa biliyorsunuz ki, ben istemeden çıkaramazsınız. sözleşme gereği zammı yapar hesabınıza atarım.
- tamadır sözleşmeyi yenileriz.
- hayır sözleşmeye kirayı 1000 tl yazarız, yeni sözleşme yapmam. çünkü seneye yine 3000 tl istersiniz.
Sonuç % 100 zam oranında anlaştık. her 2 tarafta haklı. haksız olan biri var onu da hepimiz biliyoruz.