frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
overwatcha düşüp düşmediğimi nasıl öğrenebilirim bileyim ki ona göre itiraz edeyim
Yediğiniz banın şekline ve uyarısına bakmak lazım onun için fakat şöyle diyebilirim; VAC anında ban atmıyor yani bir kaç oyun öncesinde hile açmışsınızdır veya bunu denemişsinizdir (hileyi açmakta başarısız olsanız bile yeterli) VAC Ban yersiniz.
Overwatch için ise bir maçta 5 kişiden fazla kişi reportlaması ve ya 3 maç üstüste belirli sayıda report almanız yeterli.
Şöylede bir dipnot geçeyim;
İnsanlar sizi küfürden report ediyorsa daha çok küfürden report yiyenlerle eşleşirsiniz.
İnsanlar sizi hileden report ediyorsa daha çok hileden report yiyenlerle eşleşirsiniz.

Bir diğer dipnot:
VAC Ban aşırtılabiliyor yani bunun önüne geçebiliyor bir sonraki güncellemeye kadar VAC yemeden hileyle de oynamış/hesabınızdan bir başkası oynamış olabilir.