oguzhangemma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araştırılması gerekiyor hocam değerli bir hesapmıydı?
hocam benim ilk hesabım değer verdiğim bi hesaptı skinleri pahalı olmasa da 400 saat oynayarak kasmıştım