Her türlü hakkı olmuş olsa bile senin evrak imzası attığın tarih ile tarihini girdikleri imza ıslaklığı aynı olamaz, mahkemeye versen tarihin sonradan atıldığı ortaya çıkar. Bu doğallandırıcılık olacağı için başları daha büyük belaya girer.