Şimdi basitçe şöyle bir hesap yapalım, İstanbul Mimaroba da 3+1 evim var ve 3 senedir yeni bir kiracım var. İlk sene çok uyguna oturdu ve ve 2. sene zam yapmadım. Bu sene %25 yaptığımı varsayalım. Ama kimse 3 sene önce ödediğim DASK ile bu sene ödeyeceğim DASK'ı hesap etmiyor. Artış %25'te kalmış mı? Şu anda aynı sitede kiralar 9K-10K civarında. Ben mesela 4000 yaparsam insafsız oluyorum değil mi? İşte milletimizin en büyük sorunu bu, empati yapmayı beceremiyoruz.