Ne %25 kanunuymuş arkadaş ortalığı dağıttı gitti ev sahibi kiracı sorunlarını tavan yaptı bu kural gelmeden önce böyle sıkıntılar istisnai örnek olarak görülürken şimdi genelleşmiş oldu. Çıkaramaz edemez diyorsanız eğer evime emlakçıları yollaması dert değil evi satışa çıkarınca zırt pırt ev bakmaya gelsinler benim özelim kalmasın dert etmiyorsanız sıkıntı yok veya evi satın alacak insan sizi çıkarmak için nasıl yollar bulacağını bilemezsiniz. Son dönemde ev sahipleri kiracıları çıkarmak için farklı yöntemler arıyor kiracılar ise %25 işlerine geldiği için bu durumun sürmesini istediği için çıkmamak için uğraşıyor
Devletimiz hem kiracının hem ev sahibinin haklarını suistimal edilmesini engelleyecek lafta değil gerçekçi çözümler bulması gerekiyor yaptırımı olması gereken adımların olması lazım iki tarafta işin çakallığını aklına getirmeyecek bir yaptırım karşılığını olduğunu bilmesi gereken bir sistem olması gerek