Gencolusum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BİR AVUKATA DANIŞIN,

Öncelikle sizi çıkarmak için önce ihtarname gönderir (haklı bir sebep arıyordur), cevap verirsiniz (% 25 artış kararını eklersiniz),
yeni dönemi % 25 artış ile kuruşu kuruşuna bankadan ödersiniz. Ödemeleri düzenli yapmalısınız.
Dava açmak istiyorsa da gider açar.
İhtarname göndermedikçe rahatsınız.
Ki geçerli bir sebebi yoksa gönderemez de. O yüzden hepten rahat.