Yakın zamanda çeşitli üyelik ve reklam paketleri zamlandı,
1 Ocak itibari ile tekrar zamlanacağı söyleniyor.
Zam oranları %40 civarında iken alt limit artış oranları çok az kaldı.
Örnek veriyorum ben adwords hesap satış kategorisinde hizmet vermekteyim,
Ve sadece 200₺ olan alt limit 250₺ oldu.
Yetersiz görüyorum sizlerin görüşleri nelerdir