moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet almadığın sürece yapabilirsin. Kurallara uygun satış yapıldığında çok takmıyorlar. 50 100 kişi şikayet ederse uyarı veriyor 2 3 kere sonra kapatıyor
Dolap hesabı değil konu hocam. Devlet bir sorun çıkarır mı? Kargolarken fatura vs. zorunlu mu? Özelden konuşabilir miyiz? Önce buradan cevaplarsanız sevinirim