enesyvz28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da yorum ücreti taban fiyat 5 tl olarak belirlendi siz 3 4 tl diyorsunuz
Kontrol edeyim ilgili taban fiyatından haberim yok.Düzenleriz merak etme