Ltd. şti için 3500 istedi muhasebecim. Kabul etmedim ödemedim de, dedim 1500 yaptırmış arkadaşım ses yok. 4 gün sonra 2 bine yaptı. Yoksa muhasebeci değiştirecektim. Bu arada öğrendimki hava parası gibi birşey bu. Notere ödediği mebla çok çok az. Bu tasdiğin içinde yol masrafı kağıt masrafı pc yıpranma bedeli gibi salakça maddeler eklenmiş listelerinde. İyide ben müşteriden pc kullanma payımı alıyorum zaten sen bunun için aylık ücret alıyorsun.