Tarafıma yeni bir mail geldi ve panelde benden alan adı için transfer şifresi isteniyor. İlk olarak faturayı kesip sonrasında transfer şifresini mi iletmem gerekiyor. Bir de örnek olarak 100 dolara satılan bir domainde sedo 10 dolar kesiyor. Faturayı 100$ mı kesmem gerek 90$mı?