Gizli zammı yapan sayın imamoğlu suya çaktırmadan geçirmişler birim fiyatı 9 küsür tl olmuş + atık su bedeli onun yarısı kadar mt küp fiyatı 15 tl olmuş ben böyle bir şey görmedim.
Su bedava olacak diyen adam durmadan zam yapıyor ondan sonra ağlıyorlar.
250 TL elektrik faturası çok değil günümüz şartlarında bana yazın 300 gelirken son fatura 250 geldi indirim oldu galiba dedim demek ki farklı tarife uygulanıyor.