Merhabalar, bir eklenti yaptıracağım.
Bu eklentinin aktif olduğu site, benim lisans sunucumda yok ise site'ye bir index gelecek site lisanssız yazacak ve kullanılamayacak hale gelecek.
Bu eklentiyi bir şekilde saklamalıyız, gerekirse ismini rasgele bir eklenti gibi yapmalıyız. Çünkü şu zamanlar çok fazla suistimal edilmeye başlandı. Yaptığım siteler taşınıyor, sadece isimler değişilip 2. bir site olarak açılıyor.
Akıl verebilecek birisi varsa şimdiden teşekkürler. Tabiki her sistem kırılabilir ama bilmeyen biri yapamasın en azından, bunu engellemek istiyorum.