Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPN alın avrupa ülkesinde olan.
Adobeyi açmadan vpn açın, sisteme giriş yapın ve daha sonra tekrar kapatın ya da açık kalsın.
Bir kere giriş yaptıktan sonra hesap sorunsuz kullanılıyor yeniden açtığınızda vpnsiz olarak.
Ben başka türlü çözemedim. (adobe sitesinden yıllık aldığım hesap, yani trial sistemden bahsetmiyorum, ücret ile satın alınmış olmasına rağmen bağlantı sorunu yaşadım ve hatasını bu şekilde çözdüm)
Muhtemelen TR'de trial sistemin sömürülmesinden dolayı birkaç yenilemede banladık demiyorlar ama ip'yi kara listeye alıp engelliyorlar bence.
Mobil veri ile sorunsuz girdi ama wifi ile birkaç gündür böle oluyor hocam. Bende yıllık paket aldım aylık kartdan otomatik çekiyorlar parayı. Türknet e destek açtım bakalım