VPN alın avrupa ülkesinde olan.
Adobeyi açmadan vpn açın, sisteme giriş yapın ve daha sonra tekrar kapatın ya da açık kalsın.
Bir kere giriş yaptıktan sonra hesap sorunsuz kullanılıyor yeniden açtığınızda vpnsiz olarak.
Ben başka türlü çözemedim. (adobe sitesinden yıllık aldığım hesap, yani trial sistemden bahsetmiyorum, ücret ile satın alınmış olmasına rağmen bağlantı sorunu yaşadım ve hatasını bu şekilde çözdüm)
Muhtemelen TR'de trial sistemin sömürülmesinden dolayı birkaç yenilemede banladık demiyorlar ama ip'yi kara listeye alıp engelliyorlar bence.