ima ettiğiniz şey hiç hoş değil hocam. beni bilen bilir. bu konuda reklam yapacak olsam 50 çeşit yol bulurum. o yüzden sinirlendim açıkcası.
Merhaba.
Ben birşey ima etmedim hocam sadece kişiye bir soru sordum açıklama yapar ve geçer benide bilirsiniz ki hiç bir şeyde art niyet aramam ve sadece yazılan bir yazıya bu kadar büyük tepki vermenizi de beklemezdim.
Buna güzel bir açıklama yaparsınzı ve mesjaınıza bizlerde begenir geçeriz ama çok aşırı tepki verdiğinzi için bu kadar yazdım. Aslın soruda size değil yazan kişiye sormuştum.
Neyse hocam tekrardan hayırlı işler bol kazançlar.