dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peş peşe iki defa onay alındı sayın üstad. etik olmayan bir durum yok ortada neresini çekemediniz?
Merhaba.
Ben size birşey sormadım hocam ve kötü birşeyde yazmadım ve ayrıca seni çekemeyecek neyim varki böyel bir soru soruyorsunuz? Sadece gözüem çaptı ve dikkatimi çekti bende sormak istedim?
Etik olmayan bir durum var aslında konuyu manipüle etmesi ve buda yasaktır.

aynı sektörde aynı işi yapıyor olabiliriz ama sizi biraz daha sakin olmayı ve herkesin okuduğu bir forumda daha açıklayıcı cevaplarla açıklamanızı beklerdim.

Neyse sizinle münakaşaya girmeyeceğim için ilk mesajımda da yazmıştım hayırlı işler bol kazançlar diye ama verilen cevaptan belli oluyor.

İyi forumlar.