Merhaba.
Bu bir tesadüfmü anlamadım hocam. 4 sayfa yazı var ve her sayfada onay alındı yazmışınız ve sadece sizden başka onay alanda yok işin garip tarafı.
Yanlış anlamayında bir konuda 1 defa yazmak yerine 3 defa yazmak biraz absürt olmuş ve sizce ne kadar etik.
Hayırlı işler bol kazançlar.
peş peşe iki defa onay alındı sayın üstad. etik olmayan bir durum yok ortada neresini çekemediniz?
onun harici 50 kişiye eşe dosta yazdırmıyoruz. çekiliş bilmem ne ayağına reklam yapmıyoruz. olan neyse o.
ayrıca arkadaş memnun kaldı ki başka bir arkadaşına da önerdi ona da çalışıyoruz şuan.