sezerozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben saglık ocagından 10 10 alıyorum, nasıl verilmiyor hocam 🙂
Bizim sağlık ocağında vermiyorlar, hastaneden alacaksın diyor bizimki... Özellikle aile hekimine gidiyorum. Her seferinde aynısını yapıyor.