Larousse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0'dan yazım ücreti daha pahalı olur ve sorunlar çıkar hocam teklif için yine teşekkürler
yok sorun çıkmaz programların hakkı neyse onu söyleriz herkese eşit aylık verirsek ucuz olur o da çok müşteri lazım hocam siz bilirsiniz