Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam isteyenlere 0dan yazarız WHATSAP
0'dan yazım ücreti daha pahalı olur ve sorunlar çıkar hocam teklif için yine teşekkürler