Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sepete ekleyip fotoğraf atarmısın? stoğu yok.

stok yok hocam
Yılbaşından sonra zam beklentisinden dolayı stoğu çekmişlerdir. Appleden alın varsa direkt.