UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hayırlı olsun, site gayet güzel olmuş ama benim gibi takıntılılar keşke slider ile alttaki ürünlerin arasına boşluk olsa diyebilir , yoksa emeğinize sağlık gayet güzel bir site olmuş

Tabi onu da ayarlıyorum bugün Teşekkür ederim.