evinizin üzerinde çatı varmı çatı altındamısınız ? düz çatı mı ?
Duvarlarda yalıtım varmı ?
Babamlarda 50 de açıyor ısınamıyor 60 ta açıyorlar, benim üstümde ve altımda dogalgaz açan var 35 37 de açıyorum babamlardan daha çok ısınıyoruz