Bende Mersin’deyim benzer sıkıntılar bizdede var. Termostatik vanalarda sıkıntılı. Pin içeri kaçıyor çevirsenizde boş dönüyor. Odanın birini öyle kurtardık. Diğer peteklerde 3’e alıyorum buz gibi 4’e getiriyorum el değmiyor. Petek temizliğini önermeyenlerde var ya da her sene yaptırmanıza gerek yok diyorlar.