Bende Mersindeyim benzer sıkıntılar bizdede var. Termostatik vanalarda sıkıntılı. Pin içeri kaçıyor çevirsenizde boş dönüyor. Odanın birini öyle kurtardık. Diğer peteklerde 3e alıyorum buz gibi 4e getiriyorum el değmiyor. Petek temizliğini önermeyenlerde var ya da her sene yaptırmanıza gerek yok diyorlar.