Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu son 2 ayda pasaport başvuruları 4-5 katına çıkmış ve buna bağlı gecikmeler olacakmış baskıda.
uyarı gelmiştir zaten size
bir üst mesajda da uyarıdan bahsedildi ama bana ne mesaj geldi nede çıkartacağım zaman görevli geç çıkar dedi