peteğinn alt ve üstü arasında ısı farkı varsa petekte hava varsa
eğer petek komple kapalıysa vanaları kapalı olabilir
Ben internette peteğin altı ile üstü arasında sıcaklık farkı olması gerektiğine yönelik bir video izlemiştim. Yanlış bir bilgi mi acaba ? bizim evin peteklerinde de bu durum var. Havasını almak için çevirdiğimde de direkt su çıkmıştı herhangi bir hava vs. olmamıştı.