oynozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YTÜ Endüstri Müh. Bölüm kötülemek gibi olmasın ama bölümün benimle pek bi alakası yok. Polonya'da comp. sci. okumak için para biriktiriyorum şuan
o yüzden ne diyoruz hocam

"gece gündüz çalıştım kazanabilmek için sınavı peki şimdi ne değişti geleceğim belirsizleşti bir şey söyleyeceğim size SOKAYIM SINAV SİSTEMİNİZE"