delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Petek soğuksa düz tornavida ile havasını alabilirsiniz. internette videoları mevcut.
Petek sıcaksa o zaman yalıtım yoktur, petek arkasına yalıtım yaparak başlayabilirsiniz
Kombi çalışmıyor olabilir, eski kombilerde ekran olmadığı için arıza ışığı yanar, arıza da genelde su bar seviyesi 1-1,5 altına düşmüştür, 2 seviyelerine getirin.



temizlik işi biraz kafa karıştırıcı olaydır. Peteklerin içerisinde siyah zift/yağ vardır, bu peteğin çabuk ısınmasına geç soğumasına yarar sıcaklıktan fayda sağlar ve kombinin performansını arttırır, temizlikle bu pis sanılan ve faydalı olan su çıkartılır performans arttığını sanarsınız fakat düşer.

son olarak eteğin üst tarafı ısınıyor alt bölge ısınmıyorsa hava vardır kesinlikle.
genel olarak soğuk bir kısmı yok ama 50 derecede çalışıyorken peteğe dokunduğumda 50 derecede çalıştığını hissetmiyorum, sanki 40 derecelerde çalışıyormuş gibi.

HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
petekler sıfır mı taktırdınız yoksa ikinci el mi aldınız hocam
Komple sıfır hocam, daire sıfır daireydi zaten aldık ve biz oturduk.