Peteğiniz elinizi değdiğinizde sıcak ve odayı ısıtmıyorsa petek boyutunuz odaya yeterli olmaya bilir yada pencere yalıtımlarınızda bir sıkıntı olabilir.
Petek ısındığından yaşadığınız sorun kombinizden kaynaklı değildir.
Bu tamamen pencere ile alakali bende, (kombiye oranla en uzak odadayım)
https://www.trendyol.com/adilon/kapi...chantId=120897
şundan aldım pencerenin her 4 yanından az hava geliyor. Slikon ile de dış tarafını komple kapattırdım, umarım çözeceğiz bir şekilde.