Sıfır tesisatta da bu durumun olması mümkün mü hocam, daireye ilk oturan kişiyiz ve kombiyi biz taktırdık. Ama ısınma performansından pek memnun kalmadım temizlik yaptırmak şart mı. Bir de bir kaç yerden duydum merdiven altı yerler temizlik adı altında tesisata zarar veriyor diyorlardı, böyle bir durum söz konusu olur mu ?
petekler sıfır mı taktırdınız yoksa ikinci el mi aldınız hocam