petekleriniz muhtemelen pis su ile dolmuştur yani su akışı yavaştır pis olduğundan, youtube'den petek temizliği adı altında yayınlanan bir kaç videoyu izlerseniz simsiyah suyun aktığını görürsünüz. Ben 40 derecede yakıyorum evin içi hamam gibi, soğuk tek bir yer bile yok. Üstelik 3+1 oturduğum ev ancak 7 petek var banyo'da dahil olmak üzere. 2 sene önce kombici getirtip temizlettirmiştim. Özellikle o simsiyah suyun her peteğin alt kısmında biriktiğine gözlerimle şahit oldum. Sonrasında izlediğim videolardan anladım ki bu işlem için para vermeme gerek yokmuş evde kendim de temizleyebiliyor muşum.
Sıfır tesisatta da bu durumun olması mümkün mü hocam, daireye ilk oturan kişiyiz ve kombiyi biz taktırdık. Ama ısınma performansından pek memnun kalmadım temizlik yaptırmak şart mı. Bir de bir kaç yerden duydum merdiven altı yerler temizlik adı altında tesisata zarar veriyor diyorlardı, böyle bir durum söz konusu olur mu ?