Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de bir sorum olacak hazır konusu açılmışken, kombiyi 50 dereceye ayarlıyorum ama rölantide sürekli 35li derecelerde geziyor. Kombi ateşlenince 50 ye kadar cıkıyor durunca 35 40 arası derecelerde geziyor ve evin ısınmadığını düşünüyorum. Petekler ideal sıcaklıkta tesisat sıfır ilk kışını görüyor. Kombi sıfır ilk kışını görüyor ama anlayamadım 50 derecede hamam gibi olsun istemiyorum ama evin içinde de üşümeyeyim istiyorum. Bilgisi olan var mıdır?
petekleriniz muhtemelen pis su ile dolmuştur yani su akışı yavaştır pis olduğundan, youtube'den petek temizliği adı altında yayınlanan bir kaç videoyu izlerseniz simsiyah suyun aktığını görürsünüz. Ben 40 derecede yakıyorum evin içi hamam gibi, soğuk tek bir yer bile yok. Üstelik 3+1 oturduğum ev ancak 7 petek var banyo'da dahil olmak üzere. 2 sene önce kombici getirtip temizlettirmiştim. Özellikle o simsiyah suyun her peteğin alt kısmında biriktiğine gözlerimle şahit oldum. Sonrasında izlediğim videolardan anladım ki bu işlem için para vermeme gerek yokmuş evde kendim de temizleyebiliyor muşum.