Benim de bir sorum olacak hazır konusu açılmışken, kombiyi 50 dereceye ayarlıyorum ama rölantide sürekli 35li derecelerde geziyor. Kombi ateşlenince 50 ye kadar cıkıyor durunca 35 40 arası derecelerde geziyor ve evin ısınmadığını düşünüyorum. Petekler ideal sıcaklıkta tesisat sıfır ilk kışını görüyor. Kombi sıfır ilk kışını görüyor ama anlayamadım 50 derecede hamam gibi olsun istemiyorum ama evin içinde de üşümeyeyim istiyorum. Bilgisi olan var mıdır?