sagolera7018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kronik hataları varmi acaba . Çabuk motor yeme gibi ..birde cekisi nasıl rampalarda falan
Çekişi On Numara'dır
Kronik Sorunu Ön Tarafta Hava Akış Metresi Var 3 Kablo Giren Soket
O Akış Metre Sıklıkla Arıza Yapar Ucuz Parçadır
Arıza Yaptığını Çekiş Düşük Gelirse
Kablosunu Çekip Kaputu Kapıyarak Sürüş Yapın Araba Eskisinden %500 Daha Şaha Kalkacaktır
Sanki Altınızda Bi 5.0 Motorlu Araba Var Gibi Oluyor O Süre Bilinki O Arızalıdır
Arızalı Kablosu Çekik Kullanmayın Yakıt Çok Yakar
Kronik Sorunları Yok On Numara Araba
Motor Yemez