adam gönderdim ürünü oda teslim aldı yanlışlıkla gönderdik der mahkemede yine kurtulur zor bir şey değil hocam mahkemeye verseniz kovuşturmaya yer bile vermezler bunun için hesap kapatmayı bilsem şak diye kapatırım hesaplarını içim rahatlar öyle