Konu
Imei kaydetme hakkinda
25-12-2022, 17:30:33
#8
Sigma
Bende bir soru sorayım imei kaydı yaptım yanda hat eşleştirme diyor onu ne zamana kadar yapabilirim hattımı üstüme almam gerekiyor