Merhaba

Arkadaşlar geçen sene eşim ınstagramdan bir butik hesabımdan elbise siparişi ettik. Kişi aynı elbise yerine saçma sapan bir ürün gönderdi. İade istediğimizde iade yok dediler. İadeyi geçtim değişim bile yapmadılar. Sonra sizi şikayet edeceğiz dediğimizde buyurun edin diyorlar. Tüketici haklarına gittik kazandık yine para göndermediler. İcraya verdik sonra aldık parayı. Son aşamaya gelmeden para vermiyorlar.

İşin ilginç tarafı şu bu gibi yerlerden birsürü insanın hakkına girip paralarına çöküyorlar. 10 Kişiden sadece 1'i parasını yasal yoldan alabiliyor. Alamayanlar ise hiç uğraşamıyor veya bilgileri yok.

Yeni bir yöntem mi bu? devlet bunlara neden el atmıyor