Yılbaşına kadar yurtdışındayım ve dönmeden önce logitech g923 almak istiyorum kendime. Kutusuz bir şekilde koyacağım merak ettiğim şey: ürün herhangi bir vergilendirmeye tâbi tutulur mu?