HasanAYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet iyi bir tema, menüler ve içeriklerin sayısı arttıkça daha iyi görünecektir. Şahsen ücretini ödeyip credit kaldırırsanız daha iyi olur.
Teşekkürler hocam HTML üzerinden daha önce kaldırmıştım bu sefer işe yaramadı.